واحد تحقیق و توسعه

همانطور که میدانید تحقیق و پژوهش به منظور توسعه بازار، تقریباً در تمامی کسب و کارها، یکی از مهمترین عناصر تداوم یک کسب و کار پویا و زنده است. موضوع اصلی در این زمینه، دقت و درستی مسیری است که تیم تحقیق و توسعه آن را دنبال می کنند، و از اینرو آینده محصولات و مسیر رشد شرکت را تعیین می کنند.

موضوعات مطرح شده و بسیاری موارد این چنینی حساسیت و لزوم وجود تیمی کارآمد، شاداب و پویا، و متعهد و دلسوز، را برای رسیدن به اهداف مورد نظر ضروری می نماید.

شرکت پایون آریا با بهره گیری از تیمی متخصص که در زمینه های مختلف از جمله توانمندی علمی، قدرت تحلیل، توانایی انجام کار تیمی و استفاده بهینه از وقت، و موارد از این قبیل، تجربه بالایی دارند و جزو بهترین ها هستند بهره می برد. گواه این موضوع، تجربه موفق شناسایی کسب و کارهای ارزشمند است، که پس از سال ها و گذر از فراز و نشیب های فراوان توانسته پویای خود را حفظ نماید، و همچنان مسیر رشد خود را طی کند. 

فرآیندهای شناسایی، تحقیقات اولیه، شبیه سازی ها، و ساخت محصولات جدید و یا ارتقاء محصولات قدیمی مسیری کاملاً علمی و با پشتوانه را، از ابتدا تا انتها فرآیندها طی می کنند. تمام تلاش کارکنان شرکت پایون آریا و از جمله تیم تحقیق و توسعه، ارائه محصولات با کیفیت متناسب با نیاز مشتری و کشور در تکنولوژی های نوین در زمینه ارتباطات بی سیم است. 

تیم تحقیق و توسعه شرکت پایون آریا به منظور رشد و اعتلای جوانان ایران عزیز، همواره از نیروهای مستعد و با انگیزه دعوت می کند تا با حضور در کنار تیمی ارزشمند، تجربه ای ارزشمند در شناسایی و خلق کسب و کارهای جدید را برای خود رقم بزنند.